Reis van ons dromen - Reisverslagen van Marrit & Kaylee - WaarBenJij.nu Reis van ons dromen - Reisverslagen van Marrit & Kaylee - WaarBenJij.nu

Reis van ons dromen

Onze globale planning: wij vliegen naar Bangkok in Thailand, vanuit daar gaan wij met de bus naar Cambodja, vervolgens naar Vietnam en daarna naar Laos. Vanuit Laos weer terug naar Thailand, het noorden. Wij willen daar Chiang Mai bezoeken en daar vandaan gaan wij naar het zuiden van Thailand en bezoeken wij de mooie eilanden. De route is bij ons bekend, maar hoe het allemaal ingevuld wordt, dat zien we daar wel!

20 Juni 2017

09 Mei 2017

Chiang Mai - Pai - Chiang Rai
Marrit & Kaylee

Halloooooo! Mocht je het leuk vinden om onze avonturen en belevenissen te volgen, dan kan dat hier. Wij vertrekken maandag 20 maart naar Azië, wij komen aan in Thailand, vanuit daar reizen wij naar Cambodja, Vietnam, Laos en weer terug naar Thailand. Je kunt hier onze verslagen van de reis vinden. Wij doen ons best om zo veel en zo leuk mogelijk te schrijven. Op zondag 18 juni is het allemaal voorbij en landen wij op Schiphol. Kusjes Kaylee & Marrit